Sunday, May 4, 2008

Дэвшил өөд хамтдаа

I quit! - Би болилоо
Let go! - Явуулаач
Me too - Би ч гэсэн
My god! - Бурхан минь!
No way! - Яг ш дээ.
Come on - Алив.
Hold on - Байж байгаарай
I agree - Би зөвшөөрчихнө, би ч гэсэн
Not bad - муугүй шүү
Not yet - Одоохондоо арай болоогүй байна
See you - Баяртай
Shut up! - Амаа тат, дуугүй бай
So long - Мөд уулзая, түр баяртай
Why not? - Яагаад үгүй гэж
Allow me - Алив би хийе
Be quiet! - Чимээгүй!
Cheer up! - Амжилт
Good job! - Сайхан ажил, Сайн ажиллаа.
Have fun! - Сайхан хөгжилдөөрэй
How much? - Хэдий үнэтэй
I'm full - Би цадчихлаа
I'm home - Би гэртээ
I'm lost - Би төөрчихлөө
My treat - Би даая.
So do i - Би ч гэсэн
This way - Энэ зүг
After you - Таны дараа
Bless you! - Бурхан өршөөг
Follow me! - Намайг дагаад
Forget it! - Мартаж үз
Good luck! - Амжилт хүсье
I decline! - Зөвшөөрөхгүй байна
I promise - Амлаж байна.
Of course! - Тэгэлгүй яахав
Slow down! - Аяархан
Take care! - Болгоомжтой яваарай
They hurt - Тэд өвдчихсөн
Try again - Дахиад давт
Watch out! - Болгоомжтой
What's up - Юу байнаа
Be careful! - Болгоомжтой
Bottoms up! - Босоод марш,ууж байгаа зүйлийнхээ ёроолыг харах
I doubt it - Би эргэлзэж байна.
I think so - Миний бодлоор, би тэгэж бодож байна
I'm single - Би ганц бие.
Keep it up! - гүйцэх
Let me see - Надад харуулаач