Saturday, May 22, 2010

I love living life. I'am happy Nick Vujicic

Та өөрийгөөн сайханд итгэ, өөрийгөөн үнэ цэнэтэйд итгэ, хэн нэгэний амьдралын нэгэн хэсэг гэдэгтээн итгэ. Та хайртай гэдэг үгийг хэзээ ч битгий хэн нэгнээс бүү харамла!
Хайр гэдэг өөрөө гайхамшигт увьдасыг агуулсан агуу хүч юм.

Хайртай гэдэг үгэнд зөвхөн хайр дуралалыг тусгаагүй бөгөөд найз нөхөд, гэр бүл, сэтгэлдээн нандин гэсэн бүхнийг чинь хамааруулж хэлсэн юм шүү

Надад хэдийгээр бусдын адил 2 гар, 2 хөл байхгүй ч би бол өөдрөг үзэлтэй энгийн л хүн. Хүмүүс намайг хараад гайхаж цочирдох явдал байдаг. Энэ бол асуудал биш. Хүн өөрт байхгүй зүйлээн хүсэж мөрөөддөг, байхгүй зүйлээрээн байсан бол тэгнэ, ингэнэ гэж төсөөлдөг... Харин өөртөөн юу байгааг бодож, юуг хийж, бүтээж чадхаан тэр бүр бодоод байдаггүй. Би 8 настайдаан бодож байлаа : Би хэзээч ажил хийж амьдрал толгойлж эхнэр авч чадахгүй. Ямар бүсгүй надтай гэрлэж, би ямар хүнд сайн хань болж чадах билээ...? Амьдрал гэдэг төгс байдаггүй юм байна.

Зарим хүмүүс надаас асуудаг юм. Чи яаж ингэж их инээж, аз баяр баясалтай байж чадаж байнаа? Харин би тэдэнд энийг ярвал их урт түүх болноо гэхдээ бас маш хялбархан гэж хариулдаг. Заримдаа амьдралд инээд баясалтай байхад хүнд мөчүүд тохиолддог. Чиний мэдэхгүй, ойлгохгүй давж гархад хэцүү зүйлсүүд болдог. Яг л хүчтэй шуурга шиг. Шуурга хэзээ дуусах, хэр удаан үргэлжилэхийг мэдэхгүй байхтай адил. Гэвч үзэл бодол, зорилоготоон тууштай, тэвчээртэй байж чадвал чи давж гарна гэж би боддог. Тэвчээртэй байна гэдэг өөрөө маш хүнд зүйл. Хэдийгээр би эхнэрээн гараараан тэвэрч чадахгүй ч би эхнэртээн хэлж байсан : надад чамайг хайрлаж тэвэрхэд гар ч бай юу ч бай надад хэрэггүй ээ, би чамайг хайрлаж чадна...

Надад айдаг зүйл байдаг. Хүн өөрийгөөн хөсөрт хаяж хэн ч биш болгохоос би айдаг. Та өөрийгөөн сайханд итгэ, өөрийгөөн үнэ цэнэтэйд итгэ, хэн нэгэний амьдралын нэгэн хэсэг гэдэгтээн итгэ.