Thursday, April 24, 2008

Чамайг дурсахуй...




Чамайг дурсахуй...
Атгахан зүрх 2 болж санадаг
Амин хайр нар болж санадаг
Чимээгүй дотроо хайрлаж санадаг
Чиний инээдээр дутаж санадаг...

Чамайг би бодоход...
Алтанзулын дэлбээг унагаж санадаг
Алагхан хорвоо эргэж санадаг
Аниргүй хорвоог сэргээж санадаг
Анд болсон дурсамж сэдэрч санадаг...

Чамайг би санахад...
Чимээгүй цэцгэс дэлбээгээ тасчиж гунидаг
Цэнхэр дэлхий бүдгэрч санадаг
Цэлмэг тэнгэрт үүлс хуралдуулж
Аадар бороо цутгаж санадаг

Чамайг би дурсахад...
Чанга дарсны амт суларч санадаг
Чанд хатууг зөөлрүүлж санадаг
Чимчигнэх уруул омголтож санадаг

Чамайг би үгүйлэхэд...
Өмчилж болддоггүй хүний эрхийг дагаж
Өрөөлд урвасан бодлийг чинь хориогүй ээ
Чиний үгүй орон зайд чөтгөр танго эргэж
Чихэнд айдас шивнэхэд чамайг би үгүйлдэг...

Одоо би...
Өнгөрөх шөнийн зүүд болон санагддаг
Өрнөх амьдралын чимэг болон дурсагддаг
Туулах ирээдүйн уянга болгон үлдээе
Туршигддаж дуусах бүхний эхлэл болгон үдье...